środa, 30 września 2015

Październik- Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych



Nasza szkoła bierze udział w programie rządowym: „Książki naszych marzeń”

Cele programu:
  • Promowanie czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży,
  • Promowanie biblioteki szkolnej w szkole i w środowisku lokalnym,
  • Poznawanie faktycznych zainteresowań uczniów poprzez podejmowanie działań z wykorzystaniem księgozbioru biblioteki szkolnej (konkursy, inscenizacje, dyskusje).

Biblioteka w oczach uczniów naszej szkoły

Moja biblioteka szkolna

Biblioteka w naszej szkole jest fantastyczna! Pani jest bardzo miła i dzięki niej możemy przebywać w bibliotece także podczas świetlicy. Gdy jesteś w bibliotece, świat fantazji staje dla Ciebie otworem!. Czy jesteś mały, czy duży, znajdziesz tu książkę dla siebie. Uwielbiam przychodzić do biblioteki, ponieważ można się w niej wyciszyć i uwolnić od szkolnego zgiełku.
Polecam książkę Pt. „O psie, który jeździł koleją”. Czytałam ją kilka razy i bardzo się wzruszałam. Zachęcam wszystkich do odwiedzania biblioteki, bo przebywanie w niej jest bardzo przyjemne.
Łucja Stadnik


Biblioteka w mojej szkole nie jest duża, ale każdy uczeń znajdzie książkę dla siebie. Pani Dagmara, która pracuje w naszej bibliotece jest bardzo miła i znajdzie książkę dla każdego. Uwielbiam przychodzić do biblioteki, ponieważ są tam książki, które mnie interesują. Czytając książki wyobrażam sobie postacie i przedmioty a przy okazji doskonalę czytanie, które przyda mi się na całe życie. Na półkach znajdziemy nie tylko lektury, ale też książki przygodowe, przyrodnicze czy historyczne. Osoby, które nie lubią czytać, powinny zajrzeć do biblioteki, odszukają książki, które poleci pani bibliotekarka. Bibliotekę gorąco polecam.
Kinga Piwowar


Biblioteka w mojej szkole jest bardzo przydatna, bo gdy trzeba przeczytać lekturę, można ją wypożyczyć. Przychodzę do biblioteki nie tylko na przerwach, ale także po lekcjach. W bibliotece jest bardzo dużo książek, ale ja najbardziej lubię te o zwierzętach. Wpadam więc  na przerwach, aby obejrzeć encyklopedie zwierząt, bo bardzo interesuje mnie świat zwierząt.
Karol Kowalczyk

Biblioteka w mojej szkole jest cudowna! Można w niej siedzieć godzinami i czytać książki. Klimat w bibliotece jest bardzo przyjemny i sprzyja czytaniu. Biblioteka jest miejscem, w którym można się wyciszyć. W naszej bibliotece są nie  tylko książki, ale też komputery, które pomagają w nauce i służą do zabawy. Ja osobiście często przychodzę do biblioteki aby poczytać i wypożyczyć jakąś ciekawą książkę. Moją ulubioną jest „Tajemniczy ogród”, mogłabym czytać ją bez końca. Czasami przychodzę do biblioteki, aby porozmawiać z panią Dagmarą, która jest bardzo miła i zabawna. Gdy mamy świetlicę, to też przychodzimy do biblioteki, a Pani Dagmara pomaga nam w odrabianiu zadań.
 Laura Szubrycht

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz