poniedziałek, 14 września 2015

RELACJA NASZEJ ABSOLWENTKI PO POWROCIE ZE STYPENDIUM W LONDYNIE



Patrycja Wańczyk to pilna i ambitna uczennica, która dzięki regularnej nauce języka angielskiego i systematycznemu uczęszczaniu na zajęcia w ramach Programu Youngster prowadzonych  w naszej szkole przez Panią Aleksandrę Socha zdobyła stypendium w postaci wyjazdu do Londynu. Jako jedna z 25 osób z całej Polski , dzięki wspaniałym wynikom w kategorii „Najwyższy Przyrost Wiedzy” wyruszyła we wspaniałą podróż.
 Po powrocie przesłała nam te słowa:
 „Obóz w którym miałam przyjemność uczestniczyć był naprawdę udany. Zaczynając od atmosfery miłych ludzi i wspaniałej  przewodniczki,  która z zapałem opowiadała nam o różnych zakątkach i obiektach, poprzez świetne jedzenie kończąc na samym Londynie. Jest to miasto pełne ciekawych i wspaniałych obiektów z bogatą historią. Miałam przyjemność mieszkać w mieście Greenwich u jednej z rodzin brytyjskich razem z 3 dziewczynami. Cały pobyt w Londynie to było praktycznie zwiedzanie, oczywiście mieliśmy chwile dla siebie ale dzięki temu mogliśmy jak najwięcej zobaczyć. Byłam dla przykładu w Muzeum Brytyjskim, spacerowałam koło pałacu Buckingham przy okazji widząc zmianę warty pod owym obiektem, czy też oglądałam panoramę Londynu z London Eye. Miałam też przyjemność wyjścia do teatru na spektakl 39 kroków. Pobyt w Londynie był naprawdę wspaniałym przeżyciem. Pozbyłam się przede wszystkim blokady , która sprawiała, że ciężko było mi swobodnie wypowiadać się w języku angielskim. Po powrocie do Polski zostały mi setki zdjęć, miłe wspomnienia oraz myśl, że jeszcze kiedyś tam wrócę!”
 Patrycja Wańczyk
Serdecznie gratuluję Patrycji  i zapraszam obecną  klasę trzecią Gimnazjum do wytężonej pracy na zajęciach dodatkowych języka angielskiego w ramach programu Youngster w tym roku. Każdy z Was ma taką samą szansę zdobycia podobnego stypendium jak nasza absolwentka !!!:)
A.      Socha








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz