czwartek, 11 listopada 2021

Rajd pieszy


5 listopada wybraliśmy się na rajd pieszy w okolice góry Słup w Wojborzu. W wycieczce uczestniczyli wszyscy uczniowie naszej szkoły (klasy 0- 8) oraz nauczyciele. W marszu wspierali nas strażacy, którzy wozem strażackim dowieźli najmłodszych piechurów na miejsce oraz przygotowali dla nas ognisko. Samorząd Szkolny zorganizował rozgrywki sportowe, a hitem okazało się przeciąganie liny.

Kierujemy serdeczne podziękowania za pomoc w organizacji rajdu dla Rady Rodziców, Rady Sołeckiej księdza proboszcza właścicieli sklepu Lewiatan oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojborzu. DZIĘKUJEMYJ








 

Rajd oczami uczniów:

Wycieczka szkolna bardzo mi się podobała, ponieważ były piękne widoki na całą okolicę, na miejscu czekało na nas ognisko oraz ciekawe konkurencje. Warto było pójść na tę górę, ponieważ było to dobre miejsce do odpoczynku. Na tym rajdzie byli też strażacy i ich wóz strażacki, którym można było się przejechać.

Oliwier, kl. 7a

Na piątkowym rajdzie spodobało mi się to, że kiedy szliśmy przez las, mogliśmy poznać przyrodę. Spodobały mi się również gry i zabawy zorganizowane przez samorząd. Na wycieczce można było zjeść ciepłą kiełbasę z ogniska oraz pianki. Byli z nami strażacy, którzy rozpalili nam ognisko.

Agata, kl.4

Wycieczka była super! Przeciągaliśmy linę, podobał mi się pies księdza i wóz strażacki.

Ciekawym przeżyciem było to, jak turlaliśmy się z górki.

Luiza, kl.4

Wycieczka podobała mi się, ponieważ można było zjeść kiełbasę z ogniska. Najbardziej podobało mi się turlanie z górki.

Paula, kl.4

Moim zdanie warto było wyjść na ten rajd, ponieważ było wiele atrakcji.

Sajan, kl.8b

Raj był bardzo fajny i pomysłowy. Cieszę się, że było ognisko. Dobrym pomysłem było zabranie ze sobą piłek.

Marta A., kla.8b

Moim zdaniem było bardzo fajnie i ciekawie, ponieważ była straż i zorganizowano różne zabawy, np. przeciąganie liny. Można było lepiej się poznać.

Tobiasz, kl.8b

Najbardziej podobało mi się przeciąganie liny i wspólne zabawy.

Julia J., kl.5

Wycieczka była bardzo męcząca, ale było fajnie, ponieważ wszyscy się dobrze bawili. Moim zdaniem powinno być więcej takich wyjść.

Fabian, kl.5

To była jedna z lepszych wycieczek.

Dominik, kl.7b



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz