środa, 3 grudnia 2014

listy do św. Mikołaja



Drogi Mikołaju                                                                                                        Wojbórz, 02.12.2014

Jak każdego roku czekam na Twoje przybycie .  Tegoroczna zima jak na razie nie dopisuje i możesz mieć problemy z dotarciem do mnie i innych dzieci. Wierzę jednak, że masz jakieś sposoby na brak śniegu i nie zawiedziesz całej rzeszy oczekujących Ciebie maluchów.
Santa Claus next to a horse puzzleOd jakiegoś czasu zastanawiałam się, co chciałabym od Ciebie dostać, lista prezentów była dosyć długa, ale po namyśle doszłam do wniosku, że i tak dużo dostaję przez cały rok. Więc tegoroczny prezent zdecydowałam się oddać komuś bardziej potrzebującemu ode mnie. Będzie to dla mnie wielka przyjemność obdarować inne dziecko.

                                                                                      Marta Kucaj
                                                                                              kl.V



Wojbórz, 02.12.2014 r.
Drogi   Mikołaju!
Bardzo  dziękuję  za prezenty z tamtego roku. Cieszę się, że znów przyjdziesz.
W tym roku chciałabym dostać ogromnego lizaka, 10 paczek chipsów, nowy telefon, telewizor smart TV i kolekcję żywych kamieni. Wiem, że to trochę dużo, ale będziesz mógł coś wybrać.
Serdecznie Cię pozdrawiam.
                                     Julka
PS Uściski dla elfów  i Rudolfa

http://piotrus-na-ratunek.pl/wp-content/uploads/2012/12/mik2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz