niedziela, 26 marca 2017

Zdobyliśmy certyfikat „Szkoły Dobrego Wychowania”



Z przyjemnością informujemy, że Zespół Szkół w Wojborzu zdobył certyfikat „Szkoły Dobrego Wychowania”. Przypominamy, że ten tytuł jest efektem kilkumiesięcznej pracy całej społeczności szkolnej w ogólnopolskim konkursie zorganizowanym przez Studium Prawa Europejskiego. Zadania realizowane w ww. projekcie miały na celu zapoznanie uczniów ze standardami dobrego wychowania oraz wskazaniem, jaki ma ono wpływ na codzienne życie.
Od października 2016 do marca 2017 zrealizowaliśmy następujące zadania:
- wykonanie plakatów na temat: „Mój wygląd świadczy o mnie” oraz pokaz strojów: codziennego, galowego, sportowego;
- pogadanki z wychowawcami  oraz prace plastyczne na temat: „Jestem grzeczny i nie wstydzę się swojego zachowania”;
- prace literackie na temat: „Moje zachowanie świadczy o mnie”;
- międzyklasowy konkurs „Mistrz savoir- vivre”.
Koordynatorki projektu: Magdalena Osicka, Marta Kijanka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz