czwartek, 23 października 2014

Jestem podobna do...



Porównałabym się do miękkiego futerka. Jestem miła jak futerko i ciepła.
                                                                                                          Kinga Piwowar

Można porównać mnie do szkła. Czasem jestem zła i potrafię zranić druga osobę tak,  jak
pęknięte  szkło. Ale jestem też grzeczna i jak szkło  gładka.
                                                                                              Roksana Gajewska

Ja porównałabym siebie do wełny, ponieważ jestem ciepła jak ona oraz  miła, uczuciowa i koleżeńska.
Jestem też kłująca, ponieważ gdy ktoś mnie zdenerwuje,  to potrafię mu się odwdzięczyć.
Jestem także potulna i chętnie pomagam.
                                                                                              Łucja Stadnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz