niedziela, 9 czerwca 2013

Słówkowe wywiady

Krótkie wywiady z …

panem Leszkiem Swornowskim:
1.W jakim wieku zaczął pan trenować szermierkę ?
- W wieku 10 lat.
2.Czy miał pan jakiś upadek w swojej karierze ?
-Nie miałem upadku , ponieważ miałem świetnego trenera . Który dobrze mnie prowadził.
3.Jak często i długo pan trenował przed igrzyskami olimpijskimi ?                                                                   -Trenowałem 7 razy w tygodniu po 9-10 godzin dziennie.

                                                                                       Paulina Brodacka, kl. VI


panem Mieczysławem Edwinem Łopatką:
- Czy koszykówka była pana największą pasją ?
- Nie , lubiłem grać w piłkę nożną i trochę w hokeja .
- Czy jako dziecko chciał Pan zostać koszykarzem ?
- Szczerze,  to nie chciałem .
- W jakim wieku zaczęła się Pańska kariera?
- Jak chodziłem do liceum to wtedy były moje początki. Później zacząłem grać tak na poważnie.
- Co to za uczucie być legendarnym koszykarzem ?
- Świetne. Jest mi miło, że ludzie mnie rozpoznają i proszą o autografy. Ale dzięki temu, że zostałem koszykarzem zwiedziłem trochę  Polski i świata.
- Jesteśmy ciekawi czy ma pan dla nas jakieś rady, żeby zostać koszykarzem lub koszykarką ?
- Na pewno trzeba być cierpliwym, punktualnym i najważniejsze stawiać sobie cele w życiu i dążyć do nich .
                                                           Karolina Janoszek i Kasia Szafran z klasy VI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz