sobota, 27 kwietnia 2013

Co by było, gdyby...

               Gdybym mogła wybrać trzy niezwykle umiejętności, poprosiłabym Atenę o mądrość i wiedzę. Lubię teatr i malarstwo, więc chciałabym, aby Apollo obdarzył mnie innymi zdolnościami artystycznymi, np. umiejętnością gry na gitarze. Ostatnim moim życzeniem byłoby posiadanie władzy nad światem, ponieważ lubię rządzić. Myślę, że daliby mi to Zeus i Hera.
                Uważam, że każdy człowiek ma zalety i wady. Ja również mam mocne i niestety słabe strony. Bardzo dobrze się uczę. Biorę udział w konkursach. Należę do koła teatralnego, więc gram w różnych przedstawieniach. Szybko uczę się języków obcych (angielskiego, niemieckiego oraz czeskiego). Bardzo lubię czytać książki, a dzięki nim wzbogacam swoje słownictwo. Rozwijam talent plastyczny malując i rysując. Najlepiej udają mi się prace pastelami suchymi i ołówkiem. Umiem składać origami. Jestem punktualna i odpowiedzialna.

Emilia Krenz, kl. VI  

1 komentarz: